HIJ VAN GREENAGE

Addy heeft een breed georiënteerde culinaire achtergrond. In 2003 richtte hij Smaak op: een multimediaal culinair platform met als uitgangspunt het respect voor ambacht, kwaliteit en duurzaam geproduceerde voeding van biologische afkomst. Tot het platform behoorden een website (18.000 unieke bezoekers per dag), het culinair magazine Smaakwereld, social media en events: de jaarlijks terugkerende driedaagse Smaakparade met ruim 100 deelnemers en meer dan 10.000 bezoekers. Zes jaar lang organiseerde Smaak de jaarlijkse “Hobbykok van het jaar” wedstrijd. Daarnaast was Addy International Buyer van delicatessen en bijzondere voedingsmiddelen van over de hele wereld. Addy studeerde commerciële economie – recreatie & toerisme en was onder meer Internationaal Projectmanager bij de ANWB en Commercieel Directeur van Hotelbon. In 2002 werd hij zelfstandig ondernemer en richtte hij MeoModo BV op, van waaruit hij als veelgevraagd (concept)ontwikkelaar diverse culinaire projecten vorm geeft.

Meer zien van Addy? Kijk hier

GreenAge

footer-onze-passie-greenage

Laatste pins

Volg ons

Links